sådär da!

Sådär, nu har kamilla vart här och fixat min blogg lite gran, den är inte riktigt färdig. Utan den blir klar i helgen.
Jag vart nöjd just för tillfälligt, men det kommer mer och lite andra bilder tror jag.

Jaha, annars så har jag inte gjort mycket. Sett på diol. Skulle ha packat min väska för två nätter i Sälen, men nej. De hann jag inte med. Förstår inte, vafan har jag gjort idag da? ingenting eller? Ingenting har blivit gjort tror jag, skulle ha gjort en massa saker, eller en massa mer än vad jag gjort, bara diskat, eldat. och det tar väl ändåp inte en hel dag? :O Hmm..


Fick ett sms av mamma. Allt hade gått bra och hon var vaken, men hon var trött och skulle sova.
Så tråkigt att när hon kommer hem på fredag är jag i sälen och jobbar, och jobbar lördag kväll också! Och snälla baller åker upp till sälen och hämtar mig och Marie. Så på söndag få jag åka hem till mamma.

Jaja, nu väntar jag bara på att idol ska börja igen vid 22.40, undra vilka svenska folket röstar på som får vara med på Fredag.. Vilka tror ni?
Jag tror nog, hon bråttar tjejen och daniel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0