Svart toalettpapper (Y)

Juste, har glömt säga en lite frän sak. Höhö, vi har svart toalett papper, som vi fick av min moster den kvällen då morfar fyllde år. Skit fräna, men lite otäck på nå vis, med svar toapapper, haha, och sen luktar det också, typ lite perfym, typ som det gör av enn luktljus. Skit fränt. Och förstår att ni inte tror mig för det gjorde inte Baller och Tias heller, men ni ska allt få se en bild. ÄR det någon mer som hann köpa det på zooms då när dom hade det?
Fräsigt var ordet! :D



BEVIS! :))


Ja, annars så har vi ikväll gjort lite god mat jag och Niklas, vart inge hasselbackspotatis, utan klyftpotatis i ugnen. och en god sås gjord av skyn som vi hade när vi kokade vår kyckling. Göttgött..
Ja, sen ikväll har jag Niklas tias och Baller kolalt på idol och myst med lite flöt.
Stackars plutten har haft feber hela dagen och ikcäll vart den hög som fan, 39,4 så han har fått ipren och en kallhandduk på pannan så nu sover han som en stock. Hoppas det blir bättre snart. Tycker inte riktigt om feber. Eller någon sjukdom överhuvudtaget, men ja, det blir nog bra snart!
Så nu sitter jag och Baller och ser på "Pirates of the caribbean-svarta pärlan"
Väldigt skön >Fredags kväll, det behövdes verkligen.

Krya på dig hjärtat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0