Hostat hela natten..

hosthosthost. Ja det är det enda jag gör, och har gjort hela natten. Så idag vart det en hemma mys dag framför tv med mitt goa täcke. Fyfan, hur kunde jag få hosta? Är det Per som smittat mig? Han hade ju snuva och drack ur min flaska, och två dagar efter drack jag ur den och får hosta dagen efter? Ja, jag fattar inte riktigt. Kan ha vart det, men konstigt när han var förkyld och jag får världens drygaste rethosta. Hm, det kanske är en början på en förkylning.. och sen Niklas. Ja nu har han också blivit lite halvsjuk, lite snorig och slemmig i halsen. usch såvärdelöst. jag tar i så mycket när jag hostar så jag får huvudvärk.
 
Niklas ska få åka ner till Konsum och handla, honung och halstabletter innan hon åker och jobbar sittt långa pass idag igen. Halv tre till halv tolv ikväll. Stackars lilla vännen. <3

Nu ska vi göra lite mat iallafall. Sen ska jag leta efter en bra film att se på



Det är dig jag delar allt med.
Det är dig som jag vill vara med.
Det är du som gör mig lycklig.
Du är den bästa jag vet älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0