18 september - Tovas födelsedag

hej hå! Äntligen hemma i soffan med datorn framför mig, och tv i bakgrund och en massa godsaker.
Dagen har varit bra, men jäktig måste jag säga. Vaknade vid halv nio typ, var sten trött, men tog mig upp iallafall. Niklas kom dock inte upp förens vid tio, och åkte vid halv elva nått. Åkte in till Lisbeth och fick fika, pengar och dukar, sängkläder, ljusstakar. Och där vart vi kvar i minst en timme, sen var vi till skrotnisse affären, och hittade bla en peruk med skit långt hår på som vi gav till Tova i present, med mera saker. Sen till niklas mormor, hämtade upp henne och sen for vi till marknaden. Hittade allt vi skulle ha, förutom träskor till mig :( men jag fick mig en fin brunkofta istället, haha. gardinerna som vi hittade var som gjorda för oss, sjukt fina och vår smak! :) Hemma vid Niklas mormor fick vi mat och efterrätt, gottigott. haha, och även där fick jag saker, bla två fina stickade mössor som hon gjort!

Klockan drog iväg så jäkla snabbt så när vi kom till Äppelbo var klockan strax före tre, så vi hann inte hjälpa mamma med så mycket. Men tur att Emma var där och hjälpte henne. Och när vi kom dit så var jag bara så glad över att jag inte vart där i två timmar. Fem minuter räckte gott och väl för mig och Niklas, helt tokigt! Alla sprang runt, skrek, och var helt tokiga! Så vi hjälpte dom att plocka ihop och sen åkte vi till vansbro och köpte en tårta och sen ner till mamma igen och där var det fullt hus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0