1 December :)




Klarblå himmel snö på marken och minus grader,och solen som är framme och lyser på vårat vinterland, det är vinter!
, sånt väder har vi haft idag och så ska det vara hela vintern tycker jag! man blir på så bra humör, fast ändå inte på nå vis, för det är så fruktansvärt kallt när det är minus grader, men man vänjer sig nog strax, får jag hoppas. Först ska vi väl hoppas att det blir så i vinter. Annars så just nu skulle jag vilja ligga och mysa och se på en film, men nej. Jag ska julstäda nu, jag ska göra det fint och få ordning på julen i mitt lilla rum :) sen da? bra fråga..


vi ropar på mamma som om hon var askungen och vi var hennes möss


första julen som jag känner att jag verkligen längtar efter. spendera min jul med dig, det är det bästa. jag har redan fått min bästa julklapp, jag behöver inge mer i mitt liv, du är mitt allt älskling!









Kommentarer
Postat av: julia

nej grön backe, klar blå himmel och strålande sol och en jävla massa värme året runt.. :)

bläää för vinter!!!

2009-12-01 @ 20:28:07
URL: http://juuuliiaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0