<3

Idag åkte vi hem hit till mamma, åt lite god mat och va med mamma och tova lite.  Fick höra att det är både björn och varg i lilla äppelbo, varg som tagit får, och en björn som dom både hört och sett på andra sidan älva här vid oss i skogen. Där brukar vi va och släppa ellen så hon får springa lös, och precis där så bor det några folk med småbarn och dom brukar vara där i skogen och kuta runt osv. usch, livsfarligt!  Aja, man får väl bara hoppas på att inget händer nån eller någon.
Satt nyss och kollade på beck-annonsmannen tillsammans med mamma.. Nu ska vi lägga oss, för vi ska upp tidigt imorgon. Jag malin och frida ska iväg till falun och shoppa lite :) skitkul!

Måste bara berätta vad tova har sagt för tok nu på sistonde,

Tova - "Mamma, om linda och robin (min bror) får barn, blir du mormor då och jag farmor?"

Tova- "Mamma vart var jag när du va liten?  I mormors mage?"

Mamma hade en bild på sig när hon va liten då hon håller i en liten apunge i famnen och tova frågar
"Var det jag när jag va liten mamma?"

Herregud, vilken go liten unge, haha!


vill bara säga tre viktigt saker :)
>* Har verkligen saknat kamilla
>* längtar tills imorgon då vi ska till falun brudar :)
>* och jag har väldens bästa pojk-vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0