4 underbara månader bejbi.

riktigt riktigt dålig uppdatering under de senaste dagarna faktiskt, fan! Jag hinner inte med att vara inne på datorn så mycket och blogga som en tok, men jag ska försöka bli lite bättre på det iaf, promise ;)
 Iaf så i torsdags kom ju niklas två kompisar hit och va kvar här till igår ( lördag ) fast det är egentligen måndag idag, klockan är ju trots allt 02:01 mellan söndag och måndag natt eller vad man ska kalla det.
Så det vart lite party här i torsdags, själv var jag nykter, hade så ont i huvvut och va förkyld som en neger, så jag hade verkligen inte lust att dricka alls. Men jag hade faktiskt trevligt iaf, ett tag iaf, typ då och då. Jag och behira sov nere i soffan och såg på "lejon kungen 3" en riktigt rolig och bra film faktiskt, VÄRT ATT SE om man inte redan gjort det. Fredag morgon (midsommar afton)  vart vi väckta av niklas som ringde och frågade vart vi va eftersom vi inte va uppe vid alla andra utan hade gått ner i lugn och ro trodde vi, men somnade inte förens vid typ 4 och ca 8 ringer niklas. Dagen gick vidare och vid 3,4 började vi att grilla, jag niklas, dennis, behira, jesper,jonas och sen dom andra två typerna. Riktigt trevlig och god mat. Lyssna på musik och gjorde oss i ordning för vi skulle iväg till nås, till storänget. Vilket inte var så roligt faktiskt, bråk överallt typ åh fyfan.
På lördagen sov vi som grisar allihoppa i huset, vilket bestod av jesper dennis, behira, niklas, jag och sedan dom två andra. Efter ett tag åkte dom två hem och vi började att städa, tog hur lång tid som heslt och det såg helt förjävligt ut. Menmen, tur vi fick hjälp iaf av dennis och behira, annars hade vi nog inte ens vart färdiga nu.
Vart en lugnt kväll igår med lite film och flöt nere i soffan. Och lika så idag med, städat, gjort iordning god mat,  nå kött och sen potatis bollar i ungen, mmmums. Vi har faktiskt sett den nya wallander filmen oskulden, den va skitbra! Sen nu ikväll har vi sett på en american pie film med popcorn, massa flöt under helgen, så nu får det vara nog, haha..
Nu ska vi krya ner och knoppa. Imorgon ska jag till mprfars stuga och städa lite, sen på torsdag åker jag ner till malung igen och jobbar lite vid lisbeth. aja, nu får det vara nog.


4 Månader för oss idag, 4 perfekta månader. Känns som vi vart tsm i ett år typ, känns som vi känner varann rakt igenom och att vi kännt varann sen vi föddes typ, haha anyway. 4 Månader idag som sagt. Fick frukost på säng av min sköna böna ;) låg och degade oss i sängen och såg på film. Skulle göra iordning lite käk eftersom vi är hemma själva vid niklas för de andra är i somnmar stugan över midsommar. Vi har iaf haft en bra midosmmar. HAr ni haft en bra midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0