091021 8 månader <3

Åh så trött ajg var imorse, hade gärna velat luggit kvar i den varma goa sängen och myst lite till. Hade religion första timmen, eller timmen och timmen el och en halv timme varade den, kändes som den var i tre timmar. Fan va tråkigt det var. Men men, nu har vi snart naturkunskap, jag hoppas det går fort, och s edan har vi psykologi, och jag har prov då. Hoppas det är enkelt och jag klarar det!
Idag ska jag umgås lite med kamilla, gå en promenad och prata, alltid lika skönt! Sen kommer älsklinge till mig senare ikväll, och då får han en liten surprise :) hihi. 8 Månader idag, och fler ska det bli :) jag älskar dig.
Nu blir det kaffe innan vi börjar, tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0