Borlänge resan!

ojojoj, hann inte skriva igår, vart en blge tur och kom hem vid tio, halv elva, och hade ingen annan ork att gå in på datorn, älsklingen kom hit och vi la oss och sov :)
Fick verkligen handla allt som jag ville ha igår, hade skrivit ner allt jag ville ha, och jag fick med mig allt hem, fast dubletter av någonting ochså faktiskt (Y)



♣ Jacka

♣ Två par skor, uggs och högklackat utan klack? aja :D

♣ Två par Jeansleggins :O

♣ Ett linne 

♣ Paris hilton parfym

♣ Vanliga leggins

♣  kalsippor till min kära älskling :)

 Plus maten såklart. Vart en dyr och väldigt behövlig resa för mig :) vilket är tummen upp! Fick allt jag ville ha, så nu behöver väl inte jag så mycket mer. Jo, ett par skor som jag ska ha i vinter da. endast!

tack och tack för en hur trevlig dag som helst kära vän kamill! :)


niklas eriksson!

♥Of all the lonely people, I wanna be loved by you♥








Kommentarer
Postat av: Marie

Aaaah, du gillar den låten ;) Förstod väl det! Mn ringrignal.. Lalalalalalalaa, wanna be loves by you.. nananana! :D

2009-10-27 @ 22:10:08
Postat av: Marie

oj, mycket stavfel där, fingrarna trillade lite fel. ops!

2009-10-27 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0