hej och hå,

Nu har vi fredags mys :))

Dagen har varit bra, slutade vid halv ett tog tåget hem och ducshade och greja sen kom niklas och hämtade mig. Har gjort iordning lite mat, vart taccos, så ja, jag har bara ätit taccos idag, eftersom vi fick det i skolan med, men mmmh va gött det är :) Såg på lite idol och sen gick vi till kollektion och köpte ett par leggins åt mig. Va helt underbart att det va just idag som det är "höstyra" som det kallas, här i vansbro. Det betyder att affärerna har öppet till tio och så. Så det var helt perfekt att det var just idag, för jag behövde verkligen leggins tills imorgon, och jag kom på vid 7 att jag behövde dom och i vanliga fall stänger dom 6, göttmos :)

Ska snart lägga ss i sängen och kolla på en skräckfilm som går på 4 23.15 "jag vet vad du gjorde förra sommaren" och flöta lite när det ändå är fredag :D

utgång imorgon, härligt ;)

tråkigt lång inlägg, så nu säger jag godnatt för denna dag för jag har tyvärr inget mer att säga :D

123


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0