18 april Fan va fort helgen gick :O

Söndag kväll redan? det var ju föfan nyss  fredag och jag sofie julia och marie satt vid station och väntade på bussen, kommer såväl ihåg det som om det bara hade vart för nån enstaka timme sen! Klockan går verkligen hur fort som helst, det är helt jävla sjukt! Hinner inte med nått känner jag, men jag har faktiskt hunnit gjort svenska uppgiften, och skickat en massa saker till min meil som jag ska skicka vidare till endel lärare, måste bara få reda på va dom har för meiladress..
Ja, vad har jag mer gjort? Absolut inget. Vaknade typ vid ett, fast jag sovit i typ tio timmar så var jag gris trött, så jag bestämmde mig för att ligga kvar i sängen och ta fram datorn och se på andra avenyn som jag har glömt att göra, och sen tog jag och poppa en påse popcorn och myste ner mig vid gubben i sängen! :)
Ja, eftersom jag vart så slö idag, så vart jag lite mer bort skämd av min kärapojk, för han lagade nyss mat till oss två, kassler gryta med ris och en sötsur sås till, ja, what can i say? I have the best boyfriend! :)
Nu ska jag gå och packa ihop lite gran överallt och mina kläder för snart kommer bobbe och hämtar oss, men vi hörs senare ikväll när vi anlänt till äppelbo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0