andra skoldagen i sälen

hej och hå! Andra skoldagen idag. och jävlar va trött jag var imorse. och för engångs skull så var jag trött igår när jag skulle sova så somna typ direkt, vilket jag aldrig brukar göra. Ligger och manglar och tänker på allt. haha
Just nu sitter vi inne i vår sal, och här kommer vi befinna oss den här terminen. har precis ätit skolmaten här, och den var skit god! Vi åt som om vi aldrig sett mat typ haha! Wellwell, idag slutar vi vid tre tror jag, och bussen här ifrån till malung går kvart i fyra, och sen när jag kommer till malung måste jag vänta i 20 minuter på andra bussen. Det suger! Men, jag får iaf komma hem! :)

Idag ska jag raka spåret hem. Träna, se på film, och plugga. Jjapp, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0