godnatttt

hej hopp!
 
Har snart luggit i sängen i två timmar och har läst, och ja även spelat hjärter, som jag nu istället har blivit beroende av istället för spindelharpan, haha.
Nej nu ska jag sova, ska sova till minst elva imorgon utan att bli väckt av en förbannade ringklocka!

Påtal om ringklocka, så ska den ställas klockan 07.00 nästa måndag får då ska vi till älskade skolan. och inte vilken skola som helst, utan till sälens lilla klassrum där jag kommer befinna mig med fina vänner! Men, som sagt, mycket pendling och mycket bilåkande.. tur praktikplatsen är här hemma iallafall :) sista året girls och boys, det här klarar vi galant! :D
wellwell.. Nu ska jag sova, och sen upp och plugga och springa imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0