Krya på dig hjärtat!

HEJ! Idag är en dryg, tung och väldigt trött dag! Kan börja med att säga at vi var till äppelbo igår kväll till Pernilla sundmans fest hemma vid henne i ladan, väldigt trevligt. Massa folk som dansade och var glada. Kvällen slutade vid tre, halv fyra, då vi började gå ifrån festen och ringde Taxi, och som tur var så var han i äppelbo. När vi kom på taxin, så åkte vi mot vansbro, men vid gullängen glömde en i taxin sin nyckel hem, så vi vände tillbaka och hämtade den, och rätt som det var då gick Tias ur taxin, och var ganska vrång och vägrade åka hem. Så vi åkte vidare, och vi ringde men han skulle inte med, haha vrångskalle! När vi väl kom hem gick jag och tog en smörgås och sen gick jag upp och och Niklas skakade som en idiot! Typ feberfrossa, fast det här var så jävla mycket värre så som tur var så följde baller med och vi var vakna med niklas och vi ringde till en sjuksköterska och fråga vad det kunde va, och det kunde va feber, eller en annan sort sjukdom. Jaha, ja det var lugnande att höra. och sen flög niklas upp ur sängen och kräktes, och sprang in på toaletten och kräktes ännu mer. och ja, det visade sig vara en magsjuka, tror vi. Men nu har det typ gett sig, och nu har han feber som en tok, så han fick en Ipren, får se om den dämpar febern lite gran. Så nu liggger han och sover, som han har gjort i tolv timmar nu, kom hem vid fem imorse, och vid sju somnade jag. så man är gansak sliten. men stackars lilla plutten min, krya på dig hjärtat!

Idag blir det lugnt som fan, typ bara kolla på film och pyssla om gubben! :)

Ja, det var det enda jag hade med denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0