21 februari jag älskar dig älskling!

Dålig uppdatering, jag vet. Jag åkte ifrån praktiken tidigare igår (fredag) hade lite ont i huvudet. Sälen veckorna har vart sådär, tycker inte om sälen överhuvudtaget, men jag klarade det med mina kära vänner! Tack för en rolig månad! Eller en hel månad var det ju inte, det har bara varit några dagar i veckan, men tack för att roligt vi har gjort! Jag har faktiskt lärt mig en sak, kök, det är verkligen inget för mig, och inte servering eller receptionist. >Ångest!

Iallafall så idag (lördag) har jag och min älskade man lagat lite mat, det vart älgkött och potatisklyfton. Tycker egentligen inte om älgkött, men jag måste lära mig att äta det, och det vi gjorde iordning det var riktigt gott! Kalvstek (Y) oh i like it. Iallafall på det viset som vi gjorde. eller vi och vi, det var niklas som gjorde det! :) jag har världens bästa man, han kan allt! :) jag är stolt! hihi! Sen kom tias och vi har spelat lite kort, och per kom en stund och var med oss :) Klockan tolv gick vi ut och öppnade våran scahmpagne och firade in vår dag, min och niklas dag. Ett år tillsammans, 21 februari 01.21 :) jag älskar dig, jag kommer älska dig livet ut, du är det bästa som har hänt mig, jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0