6 januari

burr, 33 grader kallt inatt,
och idag, 28! fyfan. 10-15 grader räcker väl? :O  
Nej, fast att jag verkligen tycker om vinter då man kan åka skoter, skidor och leka i snön så längtar jag faktiskt efter sommar, sol, varmt, bada och ett bra umgänge, det hade inte vart helt fel just nu!

skräckfilmen vi skulle se igår/ inatt. den såg vi aldrig på.. dvd;n funkade inte och vi var för trötta för att sätta oss framför datorn och se den där, så nu idag var vi och hyrde om den, och tur att min farmor var där så jag slapp stå och prata med stammsören idag igen! Jaja, hon 'är allt bra snäll, i helgen fick jag en massa saker till då jag (och min kära nicke, hoppas jag) ska flytta in i en lägenhet, och idag så betalade hon filmer plus ett film kort så det blir billigare att hyra film än vanligt. så det tackar jag för! :) Så det blir skräckfilm idag!! ETT MÅSTE!  Har velat sett skräckfilm i flera flera dagarn nu. och idag BLIR det av! :) 
Ja, annars så sitter jag här och gör absolut ingenting. har vart ner på byn nyss, och utanför dörren, det ska jag då inte en enda gång till idag, det får bli äppelbo imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:D alllting bra idag:* ?

2010-01-06 @ 18:20:11
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0