16 januari!

ohja, tro mig, det känns som om ögonlocken väger 10kg! Klarar inte att ha dom öppna mer snart! Skulle helst bara vilja lägga mig och sova, men jag tror jag väntar tills baby kommer! Ja, eftersom det tyvär inte vart att vi var med therese och erik så följde jag med malin och hämtade hennes boyfriend till leksand!

Jag läste precis i en blogg som en smart person skrever, det stod b.la tips om hur man ska skriva och om vad i sin blogg. Väldigt bra skrivet och ett väldigt bra tips iallafall. Jag ska försöka skriva nå intressant jag med, det brukar aldrig hända. Men jag ska försöka. någongång! När då...? hm. Ja, jag vet att jag alltid skriver typ vad jag gjort vad jag ska göra osv, men jag tycker om det, jag tycker om att skriva av mig lite. dela med mig av min dag med andra ord, haha!
Ja, eftersom jag inte har nått intressant att skriva om just nu så fortsätter jag väl som vanligt med mitt skrivande. kan ju. t.ex säga att jag ska hem imorgon en vända, och hoppas att kvällen blir en rolig kväll och hoppas på nå roligt med min kära vän therese. ja vi får se vad som händer och sker. Just nu känns det som jag vill ta det lugnt, men vi får se vad dagen bjur på! Just nu vill jag bara krypa ner och sova med älskling!

Jo, jag kan väl berätta en sak åtminstonde! Det är januari och 2010, förra året vid februari alltså 2009 vart jag tsm med min lilla kära prins, och det är snart februari, vilket innebär att vi firar snart ett år! :O Tiden går fort när man har roligt, sägs det! och det har det verkligen gjort! :) och det har varit min bästa stund i mitt liv, jag kan inte bli mer gladare över min kära kärlek! Bästa som finns! Jag älskar dig, och jag klarar mig inte utan dig :)
bbbbbbbBaby! ♥

jag har en sån där "sovit dåligt blåsa" på tungan :(


lllllll, larrsa winner!

Kommentarer
Postat av: Garbomannen - Dalarnas största blogg!

TACK Linda! =D Haha, men jag är inte heller bra på att skriva intressanta sker alltid. Det blir så lika, men sen händer det ju inet så mycket i lilla Vansbro heller liksom, som du alla gånger vet om XD



Kul att du skrev i alla fall! =D Och hoppas allt är bra med dig!

2010-01-16 @ 01:45:41
URL: http://www.Garbomannen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0