2010-07-07

Hallå där! Idag har vi inte gjort någonting speciellt, vart ute och solat i det härliga varma vädret, och Kamilla har varit här, men hon åkte precis. Tova är här, hon ska sova kvar här inatt hon har vart här medans mamma var på den sista spårkursen i Nås med Ellen. Emh, ja vad annars har hänt? ja Sanna sov här natten till idag, men hon åkte hem vid tolv, så vi har väl inte gjort något speciellt annars.
Igår var jag och Sanna till borlänge och shoppade, och det vart lite för mycket shopping för min del, men ganska behövligt, haha det gr fort att göra slut på 3000 i borlänge. Haha usch, men nu ska jag nog försöka spara så mycket som möjligt och lägga pengar till mig och Niklas, köpa mat och nya saker som vi vill ha, och kanske en bil? hm, undra vad det ska bli för en da? Men än är det ingen brådska, har ju faktiskt en bil som min bror snott av mig som jag ska sno tillbaka snart, höhöö! :)
Köpet igår i blge var mest basic tröjor och trosor, bh, strupor och två par skor, så jag är faktiskt nöjd. PLUS en skit fin kläänning, som man helst ska ha till nått speciellt, typ student eller nått, jag fick faktiskt lov att köpa den eftersom den bara kostade 100kr, jag ska lägga upp en bild på den imorgon! :)
Imorgon är min dag fullspäckad, ska börja med att gå upp tidigt, träna på körkortet, köra med tomas vid halv tolv, följa med mormor till Järna imorgon och Roffe ska få klippa av sig sig päls och under tiden ska jag och mormor handla och fika, och just ja Tova ska ju med :) sen efteråt, blir det mer plugg :)

Nej nu ska jag och Niklas se på ett eller två avsnitt av Prison Break, och sen lägga oss och sova, och inatt har vi en liten unge i sängen mitt emellan oss, haha mysigt.. :)

Tack kamilla för idag och tack för presenterna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0