äntligen internet på min dator!

Äntligen funkar internet på min dator! :D

Idag har dagen varit fruktansvärt seg och skön! Har varit seg och mör i hela kroppen, kan ha varit för att vi var ut igår, fast jag känner att dagen ville jag spendera i soffan så det har jag gjort heeela dagen. Fast jag och Sanna kunde inte hålla oss inne längre så vi gick ut och kikade på folk i en timme typ, sen gick vi hem igen och skönt var det.Men mindre skönt att va svettig som om man har badat, haha det är så jävla kvaft överallt, och i tvrummet är det typ 50 grader, fydan, haha. Maten idag bestod av Tacos med grabbarna! Skit gott! :D
kolla själv :)
Hm, varför kan man inte lägga in bilder?
Hm, försöker imorgon da.. Nu skajag spela spindelharpan sen sova :)
Imorgon ska jag gå upp tidigt och hinna med skit mycke saker hade jag tänkt :)

Godnattt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0