12 November - Begravning..

hej!

Begravning idag. De gick bra, men de var lessamt. Det är det ju alltid då man sak på nå sånt. Det värsta är när man ska gå runt kistan och lägga nån blomma eller så på, och sen se massa folk grina och sen säger dom nå fint, då kan man inte hålla tillbaka tårarna alltså, usch.

Efterät åkte vi hem och det kom en massa folk och fikade.

Haha, jag och robin var ute och sladdade med Audin idag, fyfan va jag hatar att sladda, men ibland kan det vara roligt, men om det går fort och sen världens värsta sladd mot diket, alltså då skulle jag kunna slå ihjäl han som kör, haha.

Nu är jag hemma iaf, och Sanna är här, så nu ska jag tydligen färga i hennes slingor mörkare än vad dom är. Så önska mig lycka till!

Bilder sen idag kommer in alldeless strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0