1,2,3, November

ja, men hejsan. Nu kommer det.. Jag har faktiskt inte haft ord att sitta vid datorn, jag har haft fullt upp dessa lediga dagar. Jag har varit vid mamma båda dagarna, och hälsat på mormor, vart med sanna, hälsat på Kamilla. Ja flängt omkring kan man säga.

ja, idag var det Skola igen, har haft svenska hela dagen som vanligt på onsdagar, och jag har inte haft någon ork alls att göra nått, och har absolut inte haft någon koncentration alls.. Bussresan till sälen imorse kändes som den var två veckor lång. Marie vart så åksjuk så hon gick av i Malung, och tog en senare buss till sälen. haha stackarn. och sofie och Julia var hemma, jäkla töntar. heheh

Efter skolan åkte ajg hem till mamma och fick lite käk, sen åkte jag och kamilla till vansbro och gymmade! Väldigt skönt nu efteråt, har träningsverk i magen redan och höger armen är helt slö eftersom jag alltid tar i hårdast med högern när jag gör n¨övningar. jaja nu sitter jag iallafall hemma under en filt med massa värme ljus tända. Har precis sett på grannfejden. Ska ta och hämta lite ved på trappen när baller kommer och hälsar på. Haha, är så fruktansvärt mörkrädd så jag vågar inte gå ut på trappen och hämta ved, då är det illa. Men fan, sist jag var ut och hämta så sprang ett rådjur precis bakom mig, så jag höll på att få en hjärtinfark typ. usch, hatar mörker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0