6 November

Hej hopp! Vad händer ikväll gott folk?
Här hemma sitter vi och kollar på it only hurt when i laugh, och skrattar oss till döden typ, och funderar på vad vi ska göra. Tänkte åka till Malung och booxla, men då stängde dom nu vid åtta :/
Dricka eller köra? Hmm :P

Idag har jag först skjutsat Tias, Baller, Per och Jonas till Äppelbo, Niklas fick skjuts av hans mormor till Äppelbo eftersom ja inte vill köra överfull. Sen hämtade jag upp Sanna, sen mamma och Tova och åkte till Vansbro på 3års kalas. Efter ett tag kom sannas pappa med thaimat till mig och Sanna, så vi åkte hem och åt lite, mumma!
Niklas mormor har vart här och lämnat några ljusstakar och mätt julgardiner som hon ska sy upp lite. :)

Hm, snart fyller Niklas 20 år, vad ska man köpa då, förutom de jag köpt? haha
Nå förslag? :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0