LJUS, SNÖ, GLÖGG, JULMUSIK, och LUSSEBULLAR!

Men välkommen snön, och välkommen vintern! Äntligen, lär jag säga!

Ljusen är tända, och snön vräker ner, glöggen står snart på värmning, julmusiken är på, och lussebullarna jäser!
:))))
Jag och min lilla älskling håller på att baka lussebullar, står just nu på jäsning. Julmusik har vi också haft på en vända nyss, och utan för huset vräker det ner snö, och blåser som fan. Den första snön som kommer är lite halv tråkig, eftersom man inte har kommit i i det än, om man kan säga så. Men ack vad jag gillar snö och vinter alltså!! Vara inne och mysa med raggisar, mjukiskläder, tända ljus, elda, julmusik, GLÖGG och lussebullar, OCH snön som faller ner utanför!
I LOVE IT!
Ja, nu under jäsningen så ska jag fortsätta med mitt roliga jobb där uppe med en massa tvätt, och Niklas pluggar på för fullt!

Ja, annars idag så började jag gå mot bussen vid halv åtta typ, men ångrade mig och vände och gick hem och hämtade bilen, hämtade upp Sofie och Julia vid station och drog till Sälen.
Hade mitt muntliga redovisning i Svenska B idag, tror det gick rätt bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0