Niklas födelsedag om en kvart

joho, ca 15 minuter kvar innan Niklas fyller 20 år.
Detta firar vi med champagne och ja, en cdyr sigarr till Niklas. Med oss har vi Tias (vår halv inneboende här, men även granne) och niklas föräldrar och Per.
Jag ska försöka få lite bilder också!


GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKADE ÄLSKLING!

Idag är det två år sen som han fyllde 18 år, och han hade fest i skamhedsbystuga och vi var lite halv kära i varann (som jag tidigare sagt) hihi, mysigt. Det känns inte alls som två år sen, inte alls. och tanken på att vi vart tillsammans i två år snart, skrämmer mig. Tiden går så fort, men det har absolut vart dom bästa åren!
Jag älskar verkligen dig min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0