åh hujedamiiig


Hej, eller gonatt ska man nog kalla det iallafall jag, men lite otrevligt att börja ett inlägg med godnatt. Så jag säger HEJ! Har varit till Högfjällshotellet jag lotta och sofie, inge jobb utan bara tagit en cider/öl och kollar på lite playtones och fulla människor. Ja, inte så speciellt roligt, men det fick an iallafall. Har varit inne vid Lotta och sett på film, och nu precis kom Marie hem fårn en rolig kväll med servering, och hon var inte glad, inte ett dugg! Haha, så nu ska vi nog ta ett snack, hahah.
Imorgon tar vi ett kökpass från halv fem oc sen slutar jag/vi vid nio! Då hoppas jag att det finns någon snäll människa som kan hämta mig, förhoppningsvis min kära pappa, men vi får se.
Nej över tll bädden och snacket med marie!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0