duttti prutti

Ja kan inte fatta det själv, men faktikst så ligger jag i sängen nu, och klockan är inte ens 22.00 eller jo snart hah. Men det är fkt lite konstigt, det har nog aldrig hänt. Men Niklas pappa har skrämt mig lite gran. Han sa att det var inbrott hos en han känner igår eller om det var idag på DAGEN, helt jävla sjukt. Så eftersom jag är sjukt mörkrädd, så är jag såklart rädd för sånt också, så jag har lagt omkull mig breve min älskade man och ska nu se på "Ensam mamma söker" sen soova.

Sen jag kom hem idag har jag haft världens huvudverk, och har tagit tre tabletter, men huvedverken har inte gått bort förens nyss, fyfan. Och ja, pluggat som en tok har jag också.. dutti! Och pratar med Lotta, så hon har förhört med via telefon haha, YE!'

Nej nu ensam mamma söker sen soova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0