En dag med min fina kusin, Sanna

Åh men hej hå.
ett sent kvälls/nattblogga som det oftast blir numera..

Ja, men jaha, idag har vart en bra dag! Började med att man fick sova till elva, guu så skönt! Stekt pannkakor, vilket jag var proffs på typ. Sen åkte Niklas på jobbet och jag packade väskan och drog ner på byn. Handlade lite nytt smink och parfym och sen gick jag till trafikskolan och pluggade, sen kom sanna dit och höll mig sällskap. Sen gick vi till gymmet för att vi tänkte gymma, men nej de kunde vi inte göra, för de var inte öppet. baaajs. Då bestämde vi oss för att ta en promenad runt saltvik, så det gjorde vi. men först handlade vi lite sallad som vi skulle ha till vår kycklingsallad. Efter vi hade kommit halvvägs runt saltvik kom det rätt som det var hur mycke folk som helst, massa marshaller överallt, en stor skylt i vattnet där de stod hejå hå. Haha, sen hängde de massa kläder på ett torklina, sen vid medborgahuset var det en massa små barnsskor uppställt på en linje. Var tydligen vansbro nå grejs som hade nå kvälls/natt tipspromenad av nå slag.


Kycklingsallad med makaroner, fyfan så fruktansvärt gott det var! Mumms!





Bästa du!

Sen åkte sanna hem, och vid elva kom Niklas hem och då vart de soffpotatis till solsidan! (Y)
Nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sooova, gud vad jag älskar att sova under min sköna filt och ett stort tecke, och såklart breve min käraste! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0