I'm not a robot

Precis, sitter och lyssnar på den nu på MTV som är i bakgrunden, den är faktiskt lite härlig.

Jaha, annars da.. Siter här framför datorn med min underbart sköna pyjamas jag en gång i tiden fått av morfar. Så fort Niklas kommer hem ska vi göra lite pannkakor, och sen åker han och jobbar, och jag ska plugga. Sen trafikskolan, sen gymmma ikväll med Sanna och Kamilla! Sköönt!

Hann inte skriva igår, var hemma vid mamma med sanna och bara njöt av att få vara med dom.  sen kom jag hem sent, och då vart soffan min bästa vän och en massa "solsidan" tittande med min kära man!


Lov, ja det är fruktansvärt skönt det! Men har förbaskat mycket saker jag MÅSTE hinna med.. Förstår inte hur det ska fungera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0