Jobbiga jävla jobb helg.

Jag är så omotiverad. Fruktansvärt omotiverad, ska ni veta! 
Jag vill inte, jag orkar inte, och jag har egentligen inte nån tid till att åka upp till Malung.
Jag vill bara ligga inne och mysa i soffan framför en film, och ha det hur gött som helst.
Men men, man lär väl göra det eftersom det hör till skolan. Men de imorgon, Hallowen. Hm, de vet jag inte om jag kommer att delta i, åka mer än 20 mil bara för att åka till en lada och ha disco på småbarn. Nejdu, någon gräns har man iaf. PLUS att jag inte vill, jag har inge pengar för de, de går inte buss, och dom som vill ha hand om det kan väl ha de dom? varför ska vi alla behöva vara med på en gööör tråkigt grej på en söndag? och som inte ens hör till skolan.. Töntigt...


nej nu ska jag göra mig klar, för snart kommer Sofie, Julia och Marie, och då går färden mot malung...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0