Nytt smink

Hejå hå! Idag är det min favoriiit dag! Och jag väntar på att ett paket ska komma till Ok så jag får hämta det, hoppas verkligen det blir idag!

Har precis gjort mig färdig och haft på mig de nya sminket jag köpte igår, tänkte jag skulle prova nå nytt för omväxlingensskull. Har typ alltid använt mineralpuder i en burk, och eftersom det är fruktansvärt bra, tänkte jag testa hur den andra mineralen är som är kletigt, i en flaska. har haft sånt förut, alltså typ, brunkräm, men det var när jag var mindre, men gillade verkligen inte alls det, så tänkte prova hur den här var.
Det är verkligen speciellt med typ kräm, jag vet inte om jag gillar det riktigt. Men ja har det på provning, så får vi se, haha. Min bäst av allt det är då ändå min favorit, mineralpuder!
Mineralpuder och mascara, det är det enda jag använder, eller jaja, ibland lite kajal och eye-liner.

Va använder ni för smink?

Den här var det jag köpte igår
 



Har ni testat? vad tycker ni isf?  :)


Nej nu ska jag ta mig en promenad runt saltvik, sen möter jag upp sofie och kanske emma och går till körskolan och pluggar!

Ikväll blir det pizza med käraste. Pizza kit is the shit ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0