ölskolaa

Men hejsan!
Har faktiskt inte haft tid till att skriva, har nämligen åkt buss/tåg i två timmar med Marie för att åka hit upp till Sälen där vi sitter nu i Marie lilla söta lägenhet och strir och sapparr på TV. Jag är Maries sängkamrat inatt, höhö..
Har tidigare idag vart på Gustafs för vår andra dag på ölskolan. Idag fick vi smaka på ölen som vi gjorde för några veckor sen, var inte så vårt gott och det var heller inte de andra ölen vi fick smaka. smakade på säkert 20 olika sorters öl, och INGEN var okej! Haha, fyfan va äckligt. Mörk öl, det är nog det vidrigaste som finns, helt seriöst. 
Men det var kul! Mindre kul att jag har en fruktansvärt dryg åkabuss/bil dag imorgon.

Ska till Siljans chark imorgon med klassen, måste åka från Sälen klockan 7 och klockan 8 går bussen från malung till mora.. Rockigt! neeej.. hahahe.
Sen när vi kommer tillbaka till malung tar jag en buss hem till min kära mamma, och spenderar tiden där tills Niklas slutar jobbet. <3

Jag vill bara att tiden ska gå fortare!
Jag vill ha mitt körkort!
Jag vill ha vinter/jul.
Jag vill ta studenten!
jag vill ha ett jobb.
Jag vill ha marsvin
Och jag vill vara rik!

Kommentarer
Postat av: Behira

Jag såg en räv. ;P

2010-10-19 @ 01:24:14
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0