RIK

åh vad jag vill vara rik!
Eller jag behöver inte vara rik, men ganska rik skulle man ha vart!
Haft en super snygg bil, en massa fina kläder, stora mysiga sängkuddar som man kan burrar sig in i, fina skor (stövlar, träskor, klackskor, mm) nå fina vinterkläder, kunna köpa precis vad man vill, tex hem till vårt hus, till mamma, pappa och alla andra, bara skämma ut dom, åh snacka om kvällsdrömma.. Tänk om man ändå kunde vinna en miljooooon! buhuu :(

Ja, förutom att sitta här och drömma har jag tagit en paus från pluggeriet, min hjärna orkar verkligen inte mer. Jag ska gå upp och ducsha, lägga fram kläder + kockkläder tills imorgon, och sen har jag bestämt mig att jag ska sova innan halv ett!

Idag har jag vart hemma vid kära äppelbo, och jag längtar tillbaka dit faktiskt. Mitt gosiga rum, en massa kuddar och en go katt breve mig. Jag tror jag ska åka dit och sova någon natt snart, bara robin kan ta bort sina jävla flyttsaker från mitt rum någongång :P

Ja, men grattis till Emma som fått jobb på Felix!



(bild lånad från google)

det här såg ju inte så dumt heller. Precis gult är inte fult!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0