SILJANS CHARK!

Precis, där har vi vart idag och kikat lite gran. Lite otrevligt och se allt äckel. Upphängda grisar och stackars kossor. Usch. Tycker verkligen inte om slackteri, men vi behöver ju faktiskt mat för att leva. Men lite äcklad det vart man kan jag ju säga, ueeh!

Inatt fick vi ingen sömn alls typ, fyra å en halv timmes sömn typ. Var ganska död imorse vid halv sju, kan jag ju säga. Men sov hela vägen från sälen till malung, och från malung till sälen, PLUS hem resan från mora till malung, haha.

Just nu sitter jag hemma vid mamma och tova. Väntar på att mamma kommer hem, hon har vart till Falun och fått medicin, eller om hon bara skulle kolla till axeln efter operationen. 
 




Ni är det bästa jag vet!
Fattas bara Pelle, bosse och arvid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0