träningträningträning!

åh hujedamig säger jag bara. Min kropp orkar just för tilfälle ingenting. Har nämligen vart på gymmet och tränat som en tok, (tycker jag iaf) haha, mycket för mig som aldrig är på gymmet typ, utan bara tränar hemma.. Men iallafall, det var fruktansvärt skönt, både då och nu efter. Har redan träningsverk i heeeela kroppen. Och fan va jag är stel  kroppen märkte jag, kan ju inte ens ha raka ben rätt upp i luftern när man ligger på rygg, hahah.

Jag tror faktiskt att jag ska köpa mig ett halvårskort på gymmet, för då kanske man blir mer motiverad för då måste man ju verkligen gå dit och utnyttja kortet eftersom det är rätt dyrt PLUS att jag måste verkligen börja träna nu, på gym helst. Klart att all sorts träning är bra, tex ut och gå, springa  ja osv, men där får man ju även lite styrketräning osv, så jag tror jag ska göra det! :)

Jaha, annars så gick jag upp vid nio idag, tillsammans med  Niklas som skulle på jobb vit tio. Sen åkte han och då råkade jag somna till på soffan och vid elva kom sanna och väckte mig med hennes ISKALLA hand på kinden.
Sen kom Marie hit så jag fick kopiera hennes papper om öl..

så nu ska jag sätta mig och försöka förstå mig på de marie hár skrivit och samtidigt få in det i huvudet! Ye

PEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0