Jag smart.. öh, nej..




När man inte egentligen har något attt berätta om så är det fruktansvärt att börja ett inlägg, och varför egentligen ens skriva om man inte har nått att skriva om eller berätta?
Ja, det är konstigt det där, men jag skulle kunna skriva en bok varje gång för det blir alltid att man skriver så mycket skit, som jag precis gjort nu.

Nej men iallafall så idag tog jag mig en lång sovmorgon, ända till tolv, men vaknade flera gånger och sen somna om. först var när Niklas skulle åka och jobba och hans underbara ringklocka ringde vid halv 6, inte så skönt precis. Men som vanligt så somnar jag om så skönt så.

Ja, idag har jag typ diskat, städat, och tvättat. Lagt på en fin dörrmatta vid dörren, vart väldigt bra. Satt upp gardiner inne vid lilla rummet uppe har jag också gjort. Sen kom Niklas hem så då åkte vi och handlade sen gjorde vi vår favorit mat, kyckling och ris. STARK MAT! Ett måste! Och när man går upp så sent på morgonen, eller i mitt fall idag, på förmiddan så hinner man inte göra så mycket, utan klockan springer iväg och helt plötsligt ska man typ lägga sig och sova igen.. Ingen träning hann jag med heller, men jag tar de imorgon med Sanna på gymmet.

Satt mig och skulle plugga lite ölprov, men nej, den boken hade jag visst inte med mig. Och jag som var så säker på det, men den boken lämnade ju jag in den sista dagen i skolan, för i den boken skriver vi om APU osv. Mycke smart gjort!
nej så jag får väl plugga lite körkort da..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0