15 oktober. Fredag!


Men hallå! Idag är det Fredag, vilket jag skulle vara skit glad över i vanligt fall, men det är jag inte nu. För mitt lov är slut typ, inge kul alls! Skulle kunna vara ledig i flera veckor till, är så sjukt skönt att bara göra såna saker som man vill, istället för att planera de få timmarna som är kvar på en dag efter man vart i skolan..

Jaja, Ellen trivdes bra uppe på sin madrass inatt, men imorse kunde hon inte låta bli att hoppa upp i sängen och lägga sig raklång breve mig och där sov vi till halv tio, mysigt!
Och nu sitter vi i soffan och ser på "det okända" och delar på en pepparkaka, gott efter en kall promenad :)

Har tidigare sett på "Hajen" med Per, sen vart till ICA med pappa, och ja, just, Ellen var såklart med i bilen! :)

Ska plugga lite mer strax, sen laga mat tills gubben kommer hem! och idag står det kycklingsallad på menyn! smarrigt ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0