taco söndag


oj va klockan drar iväg, har haft fullt upp hela dagen, och NU äntligen får jag slå ner röva!

Imorse som jag skrev så satt ja i soffan och degade, men det varade bara under den tiden då jag bloggande, sen fick jag nog av soffpotatis, och gick ut och grejade, hämtade ved, eldade, sopade av trappan med mera, sen in och fick ett ryck och började dammsuga och torka golvet, sen ringde pappa som sa att vi skulle åka till konsum och handla mat och göra nå gott, och tro det eller ej, men det vart min favorit mat, TACOS! Fyfan va gott det är, helt jä*la sjukt.
Sen åkte pappa hem, så vi åkte hem till mamma och hälsade på. och där var det full fart. Höll på men våran stackars kanin som har nå ögoninflammation, så nu har han en strut på huvudet för att inte var och peta vid ögonen. Stackare, han är nog ganska förbannad på den där just nu. Var även upp till Robin och Emma, vid huset dit dom ska flytta snart. Bara allt bli klart.
Ja, en tefest vid mamma vart det ju såklart också! Kära mammi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0