11 september



Hej hå, dyg tråkigt väder, och vaknade med huvudverk. Skönt! Men det gick över med en ipren, tack och lov för dom! Har varit på Pers fotbollsmatch, och dom vann med 2-0 mot färnäs, och jag som trodde att dom skulle förlora med 5-0 haha, sorry!

Lasagnen är i ugnen och min nya telefon har kommit som min kära mor ska komma hit med senare. Tack världens bästa pappa! :))

Vad händer ikväll? Hm, ska nog dricka lite gran iaf, men vad finns att göra? Hmm..
Niklas har iaf blivit frisk, hade 39.4 graders feber igår, usch!

Alltså, varför ska allt jämt vara samtidigt? Man måste alltid prioritera vad man ska göra. Varför kan aldrig någonting vara på olika dagar? Åh så typiskt.
Syrran fyller 7 år nästa Lördag, och då ska vi vara i Sälen på nå skit på högis.. Och dessutom ska hon ha barnkalas i bystugan, och de vill faktiskt jag vara med på. Jäkla skiiit! Aja, kan ju hoppas att det vi ska göra på högis blir framflyttat som det vart med ölskolan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0