123, vad blir de?

Jaha, idag är det Fredag och dagen har gått bra, åkte till skolan gjorde ett prov i alkoholhanteringsansvar, och fick godkänt, sen redovisa om Anabola steroider, sen åkte vi hem med Simon.
Allt känns så bra idag, är på bra humör, och han jag bor i hop med nog fått nå fel, uppe i varv som om han hade damp.
Ikväll ska vi göra lite god mat som Niklas såg att någon på tv gjorde igår, så vi ska väl försöka och göra de vi med. kyckling och nå mer gojs, kan berätta mer sen när jag vet, haha. Niklas mamma och pappa kommer hit och äter osv iaf.

Vad händer ikväll gott folk? :)

Lyssnar på starstrukk feat. kate perry-3OH!3 och humöret är på topp!

Imorgon fyller syrran år, och jag och Niklas har FULLBOKAT hela dagen tror jag då fan :P
Bla, Åka till malung och gå på marknad med Niklas mormor, köpa lite skit, även gardiner som hon ska sy åt oss, sen hem till Tovas barnkalas, sen massa släcktfest! Trevlaaans :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0