16 september

Nemen tjena!
Jaha, torsdag kväll, fredag i morgon vilket betyder helg! GU SÖ GÖTT
Jaha, ömh, hade för mycket att göra igår, så vart inge bloggande.
Minns inte ens vad vi gjorde, men var väll nått, haha. Pluggade och såg idol och ja, allt annat tråkigt man gör i hemmet, haha.
Ja, idag- yrkesdag, kändes till en början att dagen skulle bli lång och tråkig. Men tvärtom, det var rätt roligt, och gick ganska snabb, iallafall första timmarna. TIll en början skalade jag lök, och mina ögon har aldrig vart så otäliga mot det förut som det var idag, herregud, usch. Så nu luktar jag lika kökslök om händerna  (som jag kallar det) haha. och ja, har även gjort ca 300 pannbiffar, haha ujujuju så kul det kan vara...

Roger fyller år idag, så Niklas mormor kom hit, så innan vi gick dit så mätte vi vära fönster som hon ska sy gardiner åt, sen gick vi dit och åt lite hembakad pizza och smörgåstårta i ugn? tror jag hon kalla det, och det var faktiskt gott!
Ja, sen har jag övningskört lite med pappi, sett på Idol osv. Nu ska jag duscha och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0