hej, mitt namn var soffpotatis!

hej hopp!

Soffpotatis idag med? öh, ja!
Soffan är just nu min bästa vän, och sen alla te koppar och halstabletter såklart!

Åh, ja, ja en väldigt tråkig dag, men skönt. Och såklart har jag gjort en klumpig grej igen.
Ja, när jag skulle hälla iväg all mat som låg i slasken efter jag hade diskat, så skulle jag lufta upp soppåsen och hälla i det där, och då precis tappar jag soppåse och hade precis hällt i en massa ris som flög ut över hela köksgolvet, ja, är det inte typiskt mig? Åh så irriterande

När sanna slutat skolan kom hon hit, sen gick vi runt lite gran och kikade i lite affärer, och eftersom vi bara har en liten tånagelsax så fick jag lov att köpa en större på zooms. Sen hittade sanna ett linne på kollektion för 250 någonting? Snacka om dyrt, ett linne för så mkt! :O och allt annat är svindyrt där inne, förstår inte varför. Så märkvärdiga jävla kläder finns väl inte där? herregud..
Ja, en konsum vända vart det också, där jag köpte ipren, halstabletter, yoghurt, glass och en liten chips påse,och två tidningar, veckorevyn och en kors ords tidning, lite flöt för jag allt mumma mig med nu när man inte är frisk, höhö. har precis gjort en god smoothie :) så nu ska jag läsa lite i mina tidningar, och sen plugga lite :)

Hoppas mamma kommer med nässpray snart! BLIR TOKIG!

Och nej, inge skola imorgon heller. Fick en hemuppgift istället, men hade nog ändå inte gått till skolan iaf. Men skönt, då fick man vara hemma med gott samvete iaf, slippa missa nått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0