Kast med liten telefon!

Nemen tja! Back in Maries lägenhet nu! Har vart på Gustavs och gjort öl, gjort och gjort, bryggt heter det väl kanske, haha. Väldigt intressant faktiskt, och fick väldigt bra fakta! Skit kul. Men segt, började vid 4 idag, och vid 10 skulle de ha blivit klart, men det vart inte riktigt så, men vi fick åka hem iallafall. 

ja, och idag har jag fått skrattat så som jag inte gjort på väldigt länge kan jag säga! Verkligen gapskratta, det kan man verkligen göra med dom här girlsen! Det kan då jag lova! Och ja, har även vart nära att få ta emot mitt hjärta som nästan hoppade ur mig när jag råkade slänga min telefon samtidigt som jag skulle slänga sofies sko, ja, två flugor i ett kast, och ja telefon stutsa i trappan och rätt ner på golvet. STENGOLV! Jag fattar fan inte hur jag kan göra så? Jävla idiot, fick ju telefon igår! åh guuud! Men tack och lov så klarade han sig helt och hållet. Inte ens ett enda märke på hela telefonen, helt jävla sjukt. Haha! Och ja, skratta som en idiot åt precis allt typ.
Fick helt hjärnsläpp idag igen.. När jag skulle stava till Körsbär, helt sjukt. Världens skratt anfall mitt i när han prata. Kom hem hit, Marie går och nynnar på en låt som var på radion, låter inte roligt alls, men om man var med om det så fattar man mer, hahah. Ja och en massa mer tok. 

Just nu sitter vi och ser på "Lite sällskap" och dricker te. Lotta har precis dissat oss, och tog kvällen!

Imorgon ska tvåorna nolla ettorna så det ska vi och se på, sen åker jag hem :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0