Olycka malung! Övningskört med mamma

Hejhopp!

Har egentligen inget speciellt att skriva, vet inte heller varför jag ens gick in på den här sidan.

Jaja, har iallafall vart i malung idag och kört med mamma, gick hur bra som helst. Det trodde jag aldrig, brukar alltid bråka som fan så det slutar med att jag sätter mig bak, haha. Men idag gick det skit bra, och även min körning, så nu jävlar ska jag ha körkort!
När vi kom in i Malung, står det en ambulans och en polisbil och blinkar med ljusen vid kanten och på andra sidan av vänster diket står en bil vänd mot vägen som troligtvis kommit från äppelbo hållet och kört över på fel sida. Stora bromssträck över hela vägen. Usch så hemskt.

När vi kom hem från malung tog vi en tefest, jag sanna tova mamma robin och Emma, trevligt!
Och just nu sitter jag hemma här i min ensamhet med pluggeriböcker och ljus och ja såklart tvn i bakgrunden. 
Niklas slutar klockan tolv inatt, värdelöst! Hatar att vara själv, speciellt när det är mörkt. Tror jag ska träna, plugga och läsa min veckorevy tidning tills han kommer 
Tjaotjaooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0