SUCK!

Precis, det är just vad jag gör just nu. Jag har ingen lust och jag vill inte till Högfjällshotellet och stå inne i köket och springa runt som en yr höna tillsammans med tokiga personaler som har panik och är otrevliga och sura. MEN det finns ju iallafall ett plus, och det är att Lotta och Sofie är i samma kök! tack gode gud för det!

Jaha, ja att packa en väska för mig, det är ju inte de lättaste, lyckas alltid få med mig för många väskor. Som nu, jag sak bara borta i två nätter och ser ut som jag ska va där minst en vecka. Datornväska- dator + massa böcker som jag ska plugga, i en väska har jag bara några kläder till mig + mina kockkläder och skor, och dom tar fan så stor plats, sen har jag min lilla handväska som jag bara inte kan vara utan!
Men bara de lilla jag har med mig så fyller det ut tre väskor, helt otroligt!

Nej jag slänger in ett till inlägg senare när vi kommit fram till sälen. Nu ska jag gå till konsum och köpa nå gött sen hoppar jag på tåget där Marie sitter!



Min lilla prutt! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha de va första gången någon tycker det är ett plus att jobba med mej! haha, men ja tar de som en komplimang ;) haha. tack kära du.. och 3 väskor!? människa ska du flytta in hos mej? haha:P jaja de får du väl göra om du så vill de :) hehe.. ses snart. peace

2010-09-30 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0