underbara höst!

Freeeedag idag, gud så gött! Har haft en lång helg jag, kan man säga. Har vart hemma från skolan ändå sen i onsdags. Och faktiskt så har min förkylning gett sig bara för att jag fick looov att ta nässpray och då försvann det direkt. Tack my dear mam! Men hostan da? nej, den är fortfarande kvar. Jag hoppas den försvinner snart, för på måndag måste jag till skolan för då är det ölskola, vilket jag verkligen ser fram emot! 

Min kära man har precis åktpå jobbet och själv ska jag diska, städa och tvätta och ja, duscha, sen åker jag med Leif hem till mamma, sen ska jag och pappa ut på en roadtripp till Malung.
Och just ja, ikväll står Niklas för maten har han sagt, undrar vad det blir för gott den här gången da? :) Spännande!

Påtal om ingenting, så verkar typ nästan alla vara sjuka just nu. Sorkfeber, förkylning, feber, hosta. Men det är bara ett hösttecken! och det är såå underbart att hösten är här, då man får krypa in i stora sköna stickade tröjor, och mjukisbyxor! I LOVE IT! Och vintern är snart här, och det känns ännu bättre! I LOVE IT SO MUCH! underbara vinter, äntligen! Så mysigt vi ska ha här hemma i vinter, mysa med massa ljus, elda så mycket som möjligt och bara må gött! UNDERBART!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0