val hit val dit.....

Val hit och val dit, vafan ge er nu! Så här är det, precis alla pratar om det, "vad ska du rösta på" en hel månad innan, och det kommer bli stri om det här en månad efter det här när dom nu ikväll får beslut om vilket parti det blir. Förstår inte hur folk orkar. Folk pratar så mycket så dom nästan blir osams, och höjer rösten och har rätt och blablabla. Själv så skiter jag nästan i det där, är inte ett dugg insatt och kommer förmodlingen inte bli heller. Jag följer med pappas fotspår jag. Och nej jag har inte heller röstat, sådetså! Finns fkt inget parti som är helt perfekt om man kan säga så, och om man röstar på ett parti så ändrar dom saker och ting efter ett tag iaf. Men jag hoppas innerligt inte att nått blir värdelöst, som tex höja bensinen osv. Nej blir bara irriterad.

Idag har jag och min kära man haft en mysdag. Gjort hemma bakad pizza, fast deg köpt från Konsum, haha. Vart iallafall skit gott. Men klyftig som jag är så tog jag ingen bild, bra Linda. Åh!
Salami, champingjoner ost och skinka, mummms. tror jag ska ta mig en till bit snar, sen duscha och lägga mig i sängen och mysa. Förövrigt så sittter vi bänkade i soffan just nu och kollar på det här jävla valvaka, jävla påhitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0